الچه - رئال مادرید : بازگشت 27 ساله در غیاب گرانترین خرید تاریخ

318374hp2.jpg (570×355)

رئال مادرید چهارشنبه شب برای نخستین بار طی 24 سال گذشته به خانه الچه سفر می کند تا پنجمین پیروزی از شش بازی این فصل لالیگا را کسب کنند.

پسران کارلو آنچلوتی در این فصل فقط دو امتیاز از دست داده اند که آن هم در جریان تساوی 2-2 برابر ویارئال تیم تازه صعود کرده به لالیگا بود و در حالی به جدال الچه می روند که موفق شده اند یکشنبه شب با حساب 4-1 از سد ختافه عبور کنند.

آخرین باری که رئال به مصاف الچه رفته  به فصل 89-1988 رقابت های لیگ اسپانیا بازمی گردد؛ جایی که آنها موفق شدند دو بار با حساب 3-1 و 4-2 برابر این تیم به پیروزی برسند و در حال حاضر این باشگاه پایتخت نشین در 10 مصاف اخیرش برابر تیم های تازه صعود کرده تنها متحمل یک باخت شده.

پسران فران اسکریبا از سال 1989 به بعد برای اولین بار موفق شده اند به رقابت های لالیگا بازگردند که این مهم را مدیون قهرمانی فصل گذشته در دسته پایین تر اسپانیا هستند؛ اما آنها هنوز نتوانسته اند یک برد در این فصل لالیگا کسب کنند.

با تمام این اوصاف آنها در پنج بازی نخست این فصل تنها دو بار تن به شکست دادند و این موضوع که آنها هنوز در بازی های خانگی شکست نخورده اند می تواند در آستانه این بازی به آنها امیدواری بدهد.

اما آنها در این فصل تنها یک بار توانسته اند کلین شیت کنند در حالی که رئال در دو بازی اخیرش 10 بار گلزنی کرده.

پسران آنچلوتی برای این بازی قطعا گرت بیل را در اختیار نخواهند داشت؛ بازیکنی که پیش از بازی برابر ختافه در هنگام گرم کردن مصدومیت گریبانگیرش شد.

پس از انجام آزمایشاتی که روز دوشنبه بر روی پای گرت بیل انجام شد مشخص شد که با خستگی عضله روبرو شده؛ اما آنچلوتی قول داده که او می تواند می تواند به دربی حساس شنبه شب برابر اتلتیکو مادرید برسد.

فابیو کوئنترائو ،مارسلو و ژابی آلونسو به دلیل مصدومیتی که دارند برای این بازی در دسترس نیستند اما ایکر کاسیاس و سرخیو راموس دوشنبه به تمرینات کامل تیمی بازگشتند و به نظر نمی رسد برای بازی کردن مشکلی داشته باشند.

در عین حال الچه برای این بازی نگرانی هایی در رابطه با وضعیت مصدومیت کریستین ساپونارو و سرخیو پلیگرین دارد هر چند که بازیکن اولی احتمال بیشتری دارد که نسبت به دومی در این بازی بتواند تیمش را همراهی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392 ا 21:47 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.